lauantai 9. toukokuuta 2015

Baby you're so classic

Lunalian chipit ja peruukki tuli tällä viikolla, entinen olikin jo aika hamppuuntunut...
 Vielä obbari ja sitten Lunalia ois viimein valmis ^^
 
Mutta tein (koitin tehdä) teille musa shootin hope you like it (ノ◕ヮ◕)ノ ☆


laita musa päällel uvu
 
 
 
 
 
 
 
 
 





 


 

 


 












 
 





 
minä: Lunalia! Alkaa sataa mennään sisälle!

 
Lunalia: Anna minun nauttia auringosta viimein kun sitä on,
eihän täällä näy mustia pilviä missään!
 
 
 
Lunalia: Mikä höpsö sinusta on tullut
 
Minä: No jos et usko niin katso itse!



 
Lunalia: Ei siellä mitään pilv-
 


 
 
Lunalia: Pakoon!

 


Kiitos jos jaksoit katsoa koko shootin^^'

 


 



5 kommenttia:

  1. Tosi söpö toi, ei täällä mitään pilv- pakoon! Aivan ihana♥3♥ Hyvän musiikkishootin väsäsit. Neitisi on niin kaunis o.o T: Hobitti♥

    VastaaPoista
  2. Ihana nukke sinulla. Olen ehkä käynyt täällä aikaisemminkin, mutta nyt kuitenkin liityin lukijaksesi. Oottelen myös uutta postausta täällä. Ps. Jos kiinnostaa, voit käydä kurkkaamassa minun blogini. ^^
    mypullipleondra.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten kiva^^ koitan postata mahdollisimman pian^^ Olenkin jo muuten blogisi lukija:D

      Poista
  3. Ihana nukke, ihanat kuvat <3 <3 <3

    VastaaPoista