sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Uusi lapsukaiseni

Muistatteko kun puhuin ekassa postauksessani siitä että kun saan  kesätöistä rahaa niin ostaisin  kunnon kameraan ?
No, kävi semmonen jännä juttu kun tulin torstaina töistä kotiin niin mun vanhemmat tuli eteeni lahjapussi kädessä ja käski avaamaan sen. No arvatkaapa mikä sieltä tuli?





 (kuvat on otettu Canon eos 1200d) 

Tollanen sieltä sit tuli:Dd pillitin melkein siinä  kiitellessäni ja tärisin ilosta. Olin ihan ymmälläni koska minulla ei ollut mitään synttäreitä enkä ollut tehnyt mitään erikoista, olin vain käynyt töissä.
Sitten sain kuulla syyn, syyhän oli se kun menen ensi viikolla riparille niin saisin siellä ottaa kunnon kuvia ja kun minulla on juhlat niin siitäkin tulisi parempia kuvia  ja meidän entinen kamera veteli jo viimeisiään. Toki koko perhe saa käyttää tätä ettei tämä olisi vain minulle tosin luulen että käytän meistä tätä eniten. :´D Loppuilta menikin sitten tutkiessa uutta perheenjäsentä ja ohjekirjoja.
Perjantaina kun pääsin pois töistä niin ryntäsin sitten kotiin testaamaan mihin tämä pystyy ja ...rakastan sitä!!



                                   (järkkäri)                                                                                        (pokkari)
Tuossa hiukan vertailua millä olen kuvaillut ennen, ero on huomattava:"D
Kuvien laatu tulee olemaan tästä lähtien paljon, paljon parempi!
Tässä hiukan kuvia mitä kävin sitten napsimassa^^




















Seuraavaan kertaan^^~

2 kommenttia:

  1. Hei onnea!! Yllärilahjat on parhaita ja ansaitsit sen, sillä kuvat on erinomaisia!

    VastaaPoista
  2. Aww♥ Onnea, kun meet riparille:* Ja ehdottomasti onnea uudesta kamerasta! Kuvailen itsekkin kyseisellä kameralla (: Ehdottomasti hyvä! Oot ansainnut tuon! Eronkin huomaa ja nyt voit päästää luovuutesi valloilleen^^ Nukkesi mekko on muuten todella nätti noissa kuvissa, teitkö itse, vai saitko jostain? Kuvasi ovat jotenkin niin suloisia ja maanläheisiä, kun nukkesi on tuolla kukkien ja muitten keskellä^^ Pidin eniten 3 vikasta kuvasta:3 Onnea vielä! Tykkään kun laitat tänne myös kukkakuvia:3 Ihana postaus♥ Sul pitäis olla enemmän lukijoita (; T: Hobitti♥

    VastaaPoista