sunnuntai 15. marraskuuta 2015

Pyydän anteeksi

 Lunalia:  Hetkinen nyt...


Lunalia: MITÄ MAALLE ON TAPAHTUNUT!!?

juu, tiiän. Oon ollu aika kauan hiljaa täällä bloggerissa. (jälleen)
Ja pyydän tuhennesti anteeksi niille jotka ovat kommentoineet ja ja moi, terve ja ihana tavata jos tänne on tullut uusia lukijoita 
Mä yritän olla aktiivinen mut se on aina niin tympäsevää kun pitää ladata kuvat koneelle ja siinä jo kestää niin himpskatin pitkään xc
Mut yritän nyt oikeesti tsempata ettei tää kuole!! 
Kuvatarinaa on tulossa oon kuvannu sitä viimeset kolme (?) kuukautta ja nyt pitää vaan kirjottaa se^^"
Tein muuten viimein ton nukke instankin (golden.hopes) ja pääsin myös nyt pullip suomen foorumin jäseneksi^^
Mut ensi postauksessa on enemmän juttua tein tän nyt äkkiä koska mulla on vielä uskonnon kokeeseen lukematta ja  oon niin hypessä lumesta!! Rakastan talvea niin paljon 

Tyttöjen ensilumi





Lunalian eka lumienkeli:3









Mitäs mieltä olitte kuvista, ja kuka muu rakastaa talvea ja lunta?:3
Kertokaahan kommenteissa^^

See ya next time^^~

6 kommenttia:

  1. UHAH NUO LUMPSUKAN SILIMÄT MIE KUALEN♥ Eikun siis.

    Uberkivoja kuvia, neitoset nätteinä, tui~ Ensilumikuvat ovat aina kivoja :3 Nuo aloituskuvat, aaww♥

    -Pussiahma-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumpsukka?!XDD mun nukeilla ei muuten ookkaan lempinimiä vielä:o pitääkin mietiskellä..Kiva kuulla että tykkäsit^^

      Poista
  2. Ui kivaa postasit nwn Kuvat on tosi kivsui :3 Ja mä ainakin rakastan lunta ja talvee!! Mut tääl ei viel oo :'( Ootan innolla kuvatarinaa~♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja ihana kuulit että pidit^^♥ voihan:( toivottavasti pakkasherra käy sielläkkin^^ kuvatarinaa on tulossaa~

      Poista
  3. Niin super kauniita kuvia<3 Mä ainakin rakastan:* Mut ei oo vie lunta, vaan vesi sadetta.__.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että olet sitä mieltä ^^♥ Voihan toivottavasti sinnekin sataa pian lunta koska lumi on parasta!!!1♥

      Poista