perjantai 22. tammikuuta 2016

Mini Kt ja Q&A!!


Moikkelis:3 
Mulla oli tällä viikolla tetti joka oli toosi tylsä. Oisha se ollu varmasti muuten tosi kivaa mut toi minne mä menin ei ollu kiva paikka:/ Jouduin siivoamaan sellasen pelottavan ja tunkkasen kellarin yksikseni, ei ollu kivaa ;__; Onneks kukaa ei käyny vahtimassa niin voin kuunnella musiikkia ja pitää taukoja:"D Olin siis toimituksen puolella mun kotikaupungin sanomissa xd.

Mulla on ollu jo jonkin aikaa kova kissakuume ja kun löysin tuon kissakoriste jutun (:D) ja muistelin että Akane rakastaa kissoja, niin tein tälläsen mini Kt:n. Toivottavasti pidätte ja kertokaas kommissa mitä piditte^^ 


Mini Kt: Akane ja Kissa



Akane: ohmahgash!!♥♥ 

Kisu: Miu


Akane: Saako sitä silittää? *Silittää* Ei herranjumala että on suloinen!:3 Mutta hetkinen miten sinulla on kissa, Lunalia?


Lunalia: En minä tiedä! Se vain lampsi sisään enkä minä nyt kehtaa heittää sitä poiskaan.


Lunalia: Olen koittanut löytää sen omistajaa, mutten ole onnistunut...


Lunalia: En minä voi pitää tuota se on muutenkin jo tiellä ja tekemässä tihutöitä. Kunpa pääsisin vain eroon tuosta...

Akane: *Kääntää päänsä silmät kiiluen innostuksesta*


Akane: Minä voin huolehtia siitä! Olen aina toivonut kissaa!! Managerini tosin kieltää sen...


Lunalia: Odotahan! Taichihan on allerginen kissoille, etkä sinä osaa huolehtia kukistakaan!

Akane: Ei Taichi minun luonani käy! (;__;) Luota minuun kyllä minä siitä selviän, pitäisin siitä hyvää huolta! Olen lukenut kissoista paljon...


Akane: *Nostaa kissan* Ole niiiin kiltti Lunalia!♥ En tahdo että se joutuu tuonne kylmään ;__;

Lunalia: Selvä pidä se!! Älä tuo sitä petoa lähemmäksi!


Lunalia: *Huokaisee* Et sitten tule itkemään minulle jos jotain käy...'Miksei hän pidä minusta samalla tavalla kuin tuosta kissasta...'

Akane: Kiitos!!♥ Lupaan pitää siitä hyvää huolta!


Akane: Mennäänpä sitten, kisu♥

Kisu: Miu -_-"

~   ~   ~


Akane: Etsitäänpäs...*Kirjoittaa* Miten hoitaa kissaa?


Akane: Oho! Onpa kissoista paljon tietoa! 


*puhelin pirisee muitutuksen äänen*
Akane. Ainiin, minun pitää olla töissä!


Akane: Okei kisu! Sinä selviät varmasti hetken itseksesi. Lupaan etten viivy kauan! Nähdään kohta!

Kisu: Miu?

Hetken kuluttua


Akane: Palasin!~ Miten sujui....?


Akane: Miten tämä kaikki tapahtui? En viipynyt edes kauaa...?


Akane: Sängyssäni on karvoja ;_;


Kisu: Miu? 8)


Akane: Olikohan tämä virhe...? ;__;

Kisu: *kehrää*


Ja sitten!! Tarkoitus oli tehdä joku juhlis kun blogi sai 20 lukijaa mutta jotain tapahtui teitä ilmestyikin 30. Aivan huimaa! Sen kunniaksi järjestän Q&A:n !


Eli voitte halutessane kysyä kysymyksiä nukeiltani tai minulta:)
Nukkejen nimethän olivat siis vasemmalta oikealle: Akane, Lïna, Lunalia ja poju on Taichi ^^
Vastaamme kaikkiin kysymyksiin 
Jos haluat  tai sinua huvittaa ja jaksat niin voit myös jakaa kuvaa blogissasi tai jossain ja linkata siihen blogini. Olisi huippua jos kysymyksiä tulisi oikein paljon:) 

Seeya!~♥ 



5 kommenttia:

  1. Haha, toivotan Akanen kissanomistajan arvaamattomaan maailmaan: ikinä et tiedä, mikä sinua odottaa, kun palaat kotiin! :'D Itse omistan yhden karvakasan, joka järjestää suunnilleen kerran viikossa jonkun yllätyksen... -__-; Ihana tarina! Ja tuo kisu! >3< ♥

    VastaaPoista
  2. Missä nukkesi asuvat? Kuinka usein vietät aikaa nukkeilun parissa ja mitä silloin teet?

    VastaaPoista
  3. Uijui kun söpö;) pikku kiusankappale;3 mitenköhän aksu pärjää8)

    oukhei, kysymyksiä:
    Lunski: onks taichi söpö;)) mikä on sun lempiasia?
    Aksu: taichi vai kissat? taichi vai lunalia?:D
    Taichi: minkä laisena pidät lunaliaa? Suklaa vai karkki?
    Lïna: onko muut nuket kivoja:3? Oot söpö♡(se oli kysymys)
    ja Nooralle:
    Jos ois pakko valita, mistä nukesta tykkäät eniten?
    jos saisit valita ilmaiseks yhden nuken, ihan minkä vaan niin mikä se ois?
    Noni siinä ois;33

    VastaaPoista
  4. Ihana (ja hyvin realistinen - uskon kaikkien kissanomistajien komppaavan minua tässä! :D) kuvatarina, tuo pieni kissa on mahdottoman suloinen! ♥

    Kysymys kaikille nukeille + Nooralle:
    Pidättekö talvesta/lumesta?

    VastaaPoista