maanantai 9. toukokuuta 2016

Miitti 6.5


omgomg
Mä siis pidin tuolon 6.5 miitin Kuopiossa ja sinne tuli paljon porukkaa ja toosi paljon nukkeja!!
Mä oon tosi ilonen että sinne tuli porukkaa koska mulla oli pelko ettei sinne ois tullu ollenkaan porukkaa^^" Vähänkö huippua että multa kysyttiin millon järjestän taas miitin!!

Cossaan muuten wendyä joskus 

Oli huippua tavata pitkästä aikaa muita nukkeilijoita ja nukkeja^^

tytöt valmiina miittiin 

Ihastelin coneissa ja blogipostauksissa ku joku oli miitissä ja se kuljetti nukkeja korissa, päätin että sitten joskus minäkin teen niin ja sen toteutin!!


Miitti pidettiin siis tuolla Apajassa alakerrassa   
Ihmiset tuijjotti mua ku mulla ois ollu ydinpommi mun korissa:D


Ennen miittiä aamupala torilla #valkosuklaakaakaojalolcheddarjuustoa:DD

#Edustaviapart2

Sitten alkoikin itse miitti. Yleensä miiteissä ei ole mitään ohjelmaa tai mtn joten minäpä tein muutoksen ja pistin kaikki pelaamaan tutustumisleikkiä ::D
No, onneksi monet pelas mukana mutta sitten joitai ei kiinnostanu:/


Nella spotattu!!
Ihanat Taet "3


Oli muuten kiva nähä Tiphona livenä, oon vähä miettiny ehkä jos vaikka hankkivani sen8))






Kui.söpö.voi.olla.


Oikeesti tollaset stock Nanetet on tosi söpöi:3


Dotori spotattu!!








Sitten kävin kuvaamassa erään mukavan tyttösen kanssa nukkeja torin suihkulähteen luona^^
En oo ennen kuvannu nukkei noin julkisella paikaalla:"D 
Yks nainen tuli ja pyys että saa katsoa kun me kuvataan nukkejaxd







Akane on kyll totally bby


Joka tapauksessa tahon kiittää kaikkia miittiin osallistuneita! ♥

Ja niin mun blogi näköjään täytti vuosia:DD Jos teillä on ideoita mitä tekisin juhlapostaukseen niin ehdotuksia vain kommentteihin!!^^


8 kommenttia:

  1. Miitissä oli varmaan kivaa♥ Söpöjä nukkeja siellä, ihana postaus taas kerran €:

    VastaaPoista
  2. Luulempa, että paras miittipostaus jonka oon lukenut! ♥ kivan nököstä ja ihania nukkeja! nwn

    VastaaPoista
  3. Hienoja kuvia patsaan luota! Olin tuolla miitissä ja olisi tosiaan kivaa, jos järjestäisit joskus uudestaankin. ^^

    VastaaPoista
  4. Ihania miittikuvia!! C: Pidin myös kuvista suihkulähteen luona ^-^

    VastaaPoista
  5. Näytti olevan kivaa, harmi ku en ite päässy mut toisel kertaa sit(>_<) tosi kauniita nukkelapsia siellä, tänne rantautui myös uus nuksu mallia kiyomi mint<3 *lovelove* toi vika kuva aksusta on mun lemppari nun

    VastaaPoista
  6. Äwäwä ihania kuvia :3 ja minä olin se mukava tyttönen ;) ei mulla muutakun että sun blogi ja nuket on perff♥♥

    VastaaPoista
  7. Oih, kuinka nättejä kuvia saitkin otettua! Muiden miittipostauksia on aina tosi kiva lukea ja niistä nousee innostus miittailla itsekin, niin kävi ehdottomasti tätäkin katellessa :'D Pitää kyllä liittyä lukijaksi, tää sun blogi vaikuttaa tosi laadukkaalta ja mielenkiintoselta!

    VastaaPoista
  8. Oi kuinka ihania kuvia D: <3 Rakastuin. Varsinkin sun Dal on aivan upean näköinen.

    pullip-love.blogspot.com

    VastaaPoista