tiistai 1. joulukuuta 2015

Joulukalenteri 2015 1 luukku

En tiedä teistä mutta mun yks kohokohta joulun odotuksessa on joulukalenterit!
Netissä eri nukkeblogeissa ja youtubessa monet aloittaa joulukalenterin minne tekevät joka päivä jotakin jouluun asti. Ja tottakai suklaakalenterit ovat parhaita:D Tosin kuvakalenteritkin ovat söpöjä:3 Lelukalenteritkin on tosi kivoja, mulla oli joskus ala-asteella semmonen littlest pet shop joulukalenteri>w< se oli ehkä paras joulukalenteri mikä mulla oli ikinä ollut:3  Kun minulla ei ollut vielä  nukkeja tai blogia, päätin että kun aloitan bloggaamisen tekisin jonkinlaisen joulukalenterin:) Toivottavasti tästä tulee yhtä hyvä mitä mä aattelin^^'
Ja hei,  jos SINULLA on ideoita mitä kaikkea voisin tehdä tässä kalenterissä niin kirjoitathan kommentteihin^^ 
Kävin kuvailemassa joskus kun oli vielä lunta (NE VAAN LÄHTI MITÄÄN SANOMATTA ;;;-;;;) Lunaliaa, Taichia ja Akanea, hope you like it  

Tästä lähteekin Joulukalenteri 2015!









Taichi: Hyi lunta


Kaikki tietää ton tunteen kun olet asetellut nuken taitavasti seisomaan ja sitten juuri kun olet ottamassa kuvaa se kaatuu ::)

Tämä kerkesi tapahtua muutamassa minuutissa ::;:)





Kommentoithan mitä mieltä olit kuvista ja jos sinulla on ideoita mitä tekisin tässä kalenterissa^^

see ya next time!~

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ♥ Lunalia on kaunis ja Akane niin nätti <3 Ja Taichi komee! ♡3♡ Lumikuvat on parhaita -.^ Ja joulukalenteri on kiva idea ;D Mut oon kyl tosi huono kelsiin aiheita... öm vaikka: Sun lempi nuket (niinku jonkun omistamat) ja nuket tonttu asuis (tai jotai xd) Juu en tiijä aika outoi x) Mut hyvää joulunodotusta ^.^~♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ui kiitoksia^W^ Nugsut kiittää^^ ja tossaha oli hvyiä ideoita:D kiitoksia kovasti ja kiitos ja samoin sinne^^ ♥♥

      Poista
  2. Hurdur söpöjä nukkeja♥ Suklaakalenterit on parhaita! Ai niin ja ääliöt lelukalenterit josta saa söpöä pikkukrääsää x3 (kyllä olen 14) Paras joulukalenterini on ollut joskus viisivuotiaana PlayMobil-lelukalenteri 8) Mutta joo lopetampa tämän turhan kommentin.. :3


    -Pussiahma-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ♥♥ mä toivoin my little pony joulukalenteria mutten saanu :( ja söpöä kuulla:D Jajaja mikään kommentti mikä tähän blogiin tulee niin ei ole turha!! mä arvostan jokaista lausetta ja sanaa ♥ nun

      Poista