torstai 10. joulukuuta 2015

Joulukalenteri 2015 10 luukku





Heii, mites teidän päivä?:3 Itellä oli iha mukava kun pääsin tutustumaan kuvataidelukioon ^^ Siellä oli tosi mahtavaa ja oli kiva nähdä vanhoja tuttuja siellä^^ En tosin yhtään osaa päättää kumpaan nyt hakisin:d ihan normaaliin vai sitten kuvataidelukioon? :/ Mutta tähän luukkuun pistin jotain vanhoja julkaisemattomia kuvia^^ 

Mun bloggeri on hajoamassa. Nää oikeesti hyppii missä sattuu vaikken paina niistä :::D joten pyydän anteeksi jos nää kuvat on missä sattuu tuolla blogissa. Mun pitää jotenki korjata tämä....Toivottavasti saan tehtyä tän joulukalenterin nyt loppuun asti^^" 


Mulla on niin ikävä Lunaliaa ;__; Pakko korjata se huomenna!!


Sitten kuvailin joskus Akanea vielä kun hän oli ihan stock:3 

Noi vaatteet on muuten moxie nuken eli senkin vaatteet mahtuu ihan hyvin stock keholle^^












Höhöö , Lunalia vei Taichin paidan >:3




Ja sitten ryhmis nykyhetkenä^^









3 kommenttia:

  1. Awwww toi tokavika kuva!! Lunaliaisella(>_<) on niin viaton ilme jotenki..♥ ja kaikki muut kuvat, etenki kuvat akanesta on söppänii♡¤♡

    muute tää postaus tuli just ku olin kirjottanut mun hienon kommentin: "Lisäääää @-@"

    ""^--^ ;DD

    VastaaPoista
  2. Lisääää:))))tää on kivoin joulukalenteri missään blogissa!

    VastaaPoista
  3. Söpöjä kuvia, toivottavasti Lunalia tulee pisn kuntoon!


    -Pussiahma-

    VastaaPoista