keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Joulukalenteri 2015 9 luukku






Tässä jatkoa viime osalle, kirjoittakaas kommiin jos teistä tällaiset pikku kuvikset (xd) on kivoja  C: musta näiden tekeminen on ainakin kivaa^^

Jkt: Akanen toivelista



Akane: ÄÄÄÄÄÄ!! * huutaa avuttomana kaatuen sohvalle* Taichi ei saa nähdä sitä! Miten minä hänen annoin sen viedä?!


Akane: Mitä minä teen?


Akane: *nappaa kännykän ja alkaa näpytellä numeroa* Vastaa ole kiltti...


Akane: Lunalia auta!! Taichi vei kirjeeni  missä luki että toivoin häntä lahjaksi! 'Vau, kuulostaapa tyhmältä'


Akane: "Tämä on vastaaja.." P****** LUNALIA!! *Heittää kännykän lattialle*


Akane: Mitä minä teen, mitä minä teen!? *Kävelee edestakaisin*


Akane: Ehkä ei ole vielä liian myöhäistä, ehkä kerkeän vaihtaa kirjeet okein ennenkuin hän huomaa?



Akane: Hei! Hänhän auttaa Lunaliaa kahvilan kanssa ehkä hän  on siellä?


Akane: Mutta en voi mennä sinne jos Taichi alkaa jutella minulle menen aivan lukkoon ja alan vain änkyttämään ja vielä pahempi jos hän on lukenut sen niin hän nauraisi minulle...


Akane: Mutta jos joku tuntematon vaihtaisi kirjeet...*Penkoo vaatteita* 


Akane: Hän ei voisi sanoa mitään!


Akane: *Laittaa saappaita* En ole käyttänyt näitä aikoihin, nämä ovat pienentyneet.



Akane:*Laittaa perukkia päähän* 'Tätä peruukkiakaan en ole käyttänyt aikoihin..' 


Akane: Noin! Näin Taichi ei tunnista minua!


Akane: Hrrr.. Olisimpa ottanut edes takin..


Akane: Hetkinen, onko tuo hörskä se kahvila? 


Akane: Kuka täällä edes haluaisi käydä? *Katsoo ikkunasta*


Akane: Tuo on varmasti Taichin kirje, siis minun kirje! 


Akane: *Avaa oven* 'Toivottvasti Taichi ei ilmesty taas tyhjästä'


Akane: 'Okei, vaihdan kirjeet nopeasti ja sitten juoksen samantien ulos!'


Akane: ' onhan tämä nyt minun kirjeeni?'


Akane: ' Läppäri, Lunalian keksit..Taichi ♥..'


Akane: 'Huh on!' *Huokaisee helpotuksesta*


Akane: 'Ja sitten nopeasti pois'

*Joku tarraa kädestä*


Akane: *Sulkee kirjeensä ja vetäytyy irti ja pidättelee kirkumistaan*


Taichi: Anteeksi mutta tämä paikka on valitettavasti tänään suljettu.

Akane: 'TAICHI!? Eikö hän tunnistanut minua? Miten hän tulee aina niin hiljaa?!'


Akane: 'Voi ei, olen lukossa. En pysty sanomaan mitään!'



Taichi: Siellä on kyllä kylmä, ottaisitko kupin kahvia?

Akane:  'Taichi, se olisi aivan ihanaa, mutta minun on nyt oikeasti mentävä!'
 

Taichi: 'Onko hän ulkomaalainen?'

Akane: 'Okei, yritän selvitä tästä ulos!'


Akane: Merci boqu..umm. but i hav to go! 
 *Juoksee ulos ovesta*


Akane: Hrrrr... Se taisi mennä läpi!


Akane: Jes! Sain kirjeen takaisin! 


Akane: Toivottavasti hän ei kerennyt huomata mitään.




Akane: Mutta jos hän huomasi niin olisiko hän antanut jotain siitä listalta..?


Akane: No, se jää nähtäväksi.







Toivottavasti tykkäsitte:)

Kommentoikaas mitä mieltä olitte^^~

7 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Akane on ihuna nukke kokonaisuudessaan! ^^ Huomasin et taidan olla ainut joka kommentoi... ;_; Mut yritän kommentoimalla jotenkin piristää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ui mahtavaa että pidit:3 Ja Akane kiittää^^ ja jokainen kommentti piristää kenen vain päivää^^

      Poista
  2. Jee tää tuli ^^ Ah toi vika kuva reps :--Ddd Ja kuvatarina oli mahtava yay en jaksanu kommata edellisee postauksee koska oon laiskamurzu 8) Mut seki oli mahtava niinku siu kaikki postaukset <3

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Oooo!8))mitäköhän tässä seuraavaks tapahtuu, en malta oottaa seuraavaa osaa! Tää onkivan erilainen tarina ku ne on yleensä aina jtn "fantasiahömppää"(:D) ei sillä et ne ois huonoja mut kiva ku vaihteeks tällasta ihan taviselämää!:DD mut taas hauska ja kekseliäs osa tarinaa, mii tykkäää!!:"D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja awwws toi vika kuva!♥-♥
      Akanella on tommonen ilme: "muhahahaaaa tää on nyt mun>:D"

      Poista