lauantai 10. joulukuuta 2016

Joulukalenteri 2016 luukku 10

Moikka! Tällä kertaa luukussa MYDAY by:Lïna :3
Tää MYDAY on tällänen tarinamainen toivottavasti ei haittaa mut jos tahotte että teen myös sellasen että joku kertoo niin voin kyllä tehä sellasenkin:D Ja kertokaas kommenteissa kenen muun mydayn tai aamu- iltarutiinin tekisin? x3

Toivottavasti pidätte!

Lauantai klo: 12:25


Lïna: *Nukkuu* 


Lïna: *Alkaa heräillä* mmmh...


Lïna: *Räpsäyttää silmät auki* Sepä oli outo uni...


Lïna: Unessa oli Akane ja minä. Istuimme tässä sängyllä ja...Se tuntui niin todelta. Ja se loppui liian aikaisin...


Lïna: No, se oli vain unta. *Nousee pois sängystä*


Lïna: Oho! Onpa hiukset takussa, parasta harjata ne...


Lïna: Milloinhan olen viimeksi harjannut hiusket? Tämä harjahan on aivan pölyssä.

Launatai klo: 12:55


Lïna: * Yrittää harjata takkuisia hiuksiaan* Tämä olisi niin paljon helpompaa jos joku olisi apuna... Onkohan Akanella palvelijoita? Olisipa minullakin, silloin näyttäisin varmaan yhtä nätiltä kuin Akane...


Lïna: Pitäisiköhän minun vaihtaa vaatteet? Nämä tuntuvat todella mukavalta päällä...


Lïna: Eikä minulla ole tänään menoa minnekkään. Tänään pitäisi olla kotipäivä.


Lïna: Joten takaisin sänkyyn! *Hyppää sänkyyn* 


Lïna: Lunalian kahvilakin taitaa olla kiinni tältäpäivältä, joten en voi käydä syömässä siellä. Pitäisiköhän minun kokata itse vai tilata ruokaa?


Lïna: Toki voisin syödä jossain...Mutta minulla ei ole kyllä nälkäkään.

Lauantai klo: 13:15


Lïna: Minun pitäisi kyllä järjestellä se kansio, se on niin sikin sokin.


Lïna: Mutta entä jos joku ryntääkin sisään, ei sitä tiedä jos Aldon hyökkäisi ja sieppaisi minut taas...Pahempi tosin olisi jos se olisikin Lunalia...


Lïna: Äh! En saa olla vainoharhainen. Minne laitoinkaan sen kansion?


Lïna: Aha! Täällä se on! Minun pitää etsiä tälle joku parempi piilo paikka.


Lïna: *Halaa kansiota* Tänne olen kerännyt kaiken tiedon Akanesta ja hänen mallielämästään♥ 
Kaiken tämän tiedon olen etsinyt itse lehtiartikkeleista, fikipediasta ja foorumeilta!


Lïna: *Selaa kansiota* Ainiin nämä kuvat! Nämä saavat minut aina hymyilemään kun tunnen oloni surulliseksi tai masentuneeksi.♥ 


Lïna: Tämä on uusi kuva Akanesta Linnanjuhlista♥ Tuo mekko ei ollut ehkä paras mitä Akane on käyttänyt, mutta silti hän oli kaunein koko juhlassa♥♥ 


Lïna: *Hihittää* Olisi tosi siistiä olla Akanen kanssa jossain juhlassa...Milloinhan uskaltaisin kysyä häntä katsomaan leffaa tai jtn...?


Lïna: Olihan hän pelastamassa minua Aldonilta. Kai sitä voi sanoa ystävyydeksi? 

Launatai klo: 13:45


Lïna: Tämä kuva on todella ihana!♥ Ihailen kuinka itsevarma hän on!♥ Tuo asu oli todella paljastava mutta silti hän uskaltaa käyttää sitä kuin se olisi jokapäiväinen vaate♥


Lïna: Tämäkin on ihana!♥ 


Lïna: Tässä hän oli musiikkivideon kuvauksissa!♥ 


Lïna: Hän näyttää joka kuvassa niin kauniilta. Tosin minä en ikinä  uskaltaisi pukeutua noin..

Lauantai klo: 14:30 


Lïna: Näitä kuvia on niiiin paljon, olen kyllä ylpeä itsestäni!♥  Taidan olla Akanen #1 fani!♥

Lauantai klo: 15:00


Lïna: *Heittää paperit ilmaan* Niitä on niiiiiin paljon!! Tarvitsen lisää!! 

Lauantai klo: 15:42 


Lïna: Kumman laittaisin seinälle??!


Lïna: Tämä kuva olisi tosi kaunis. Akanea pukee tuo mekko niiiiiin kauniisti!♥


Lïna: Tämäkin on niiiiin hieno!! Tuo takki näyttää niin lämpimältä, Akanellakaan ei ole mitään tuolla alla, vaan tuo takki!♥


Lïna: Mitä teen!!?? EN OSAA PÄÄTTÄÄ!!??


Lïna: Wäääh! *Lysähtää sängylle* Fanina olo on niin vaikeaaa...!

Lauantai klo: 16:10


*Puhelin soi*


Lïna: Mistä lähdin minulla on ollut tuollainen puhelin?


Lïna: Haloo? Täällä Lïna. 

Akane: Hei! Pitäkästä aikaa, täällä Akane!


Lïna: Ai, hei! 'AKANE,OMGG'


Akane: Kuule, onko sinulla tänään mitään. Voisinko käydä tuomassa sinulle joululahjan? Muistatko kun sovittiin Lunalian kahvilassa antavamme toisillemme lahjat? 

Lïna: Ööö...


Lïna: Emmekö voisi antaa mitenkään jouluaattona? Huoneeni on aivain sekaisin ja...minulla ei ole edes kunnon vaatteita päällä. 'miten noloa....;-;;'


Akane: Ei haittaa, en viipyisi kauaa! Heittäisin vain tämän lahjan ja jatkan matkaa. Äläkä huoli ei minullakaan ole mitään päällä;)

Lïna: Mitä?! Odota nyt, minun täytyy siivota jaja...!!'Voieivoieiei...' *paniikki*


Akane: Nähdään kohta! *Lopettaa puhelun*

Lïna: Ei odota!! *Isompi paniikki*


Lïna: Voi ei! Pitikin ajatella että kukaan tuskin tulisi käymään. Onneksi se ei ollut Aldon tai Lunalia...


Lïna: EIKÄ MINULLA OLE EDES LAHJAA!!! Tämä on niiin noloa! Mitä teeen??!


Lïna: Edes kuvien katselu ei auta nyt... Pitää pian siivota nämä ja vaihtaa vaatteet!!


Lïna: Mitä ihmettä annan lahjaksi?! Onkohan minulla jotain vanhaa mitä en tarvitse, kynttilä, joku pyyhe??


Lïna: *Päässä syttyy lamppu* Nyt keksin!

Lauantai klo: 17:25


Akane: Heii! Tulinn~


Lïna: H-H-Hei...'OMG Akane on mun kotona sos'


Akane: Sori, että tulin näin yllättäen. *Istahtaa sängylle*


Lïna: 'Tämä on kuin unessa, mitä nyt tapahtuu??' 
Ei se mitään, kiva että pistäydyit.


Akane: Niin! Minulla oli sinulle lahja, tämä ei ole mikään iso tai mitään mutta...
Lïna: Minullakin on sinulle lahja!! 'Lïna, odota! Älä vielä!!'


Akane: Ei sinun vielä olisi tarvinnut, voit antaa sen vaikka joul....

Lïna: Tämäkään ei ole mikään suuri, tämä saattaa olla jopa aika typerä, mutta toivon että pidät siitä...'Miksi keskeytin hänet taas??!!'


Akane: Ai, no se on varmasti tosi hieno^^

Lïna: TÄSSÄ! HYVÄÄ JOULUA!! 'Sama se nolata itseään vielä lisää .-.'


Akane: Oi, mikäs tuo on? Kansio?


Akane: Kertooko tämä...minusta?


Akane: Tämäpä on suloinen! Aww!♥


Lïna: Ajattelin kiittää sinua tuolla hienosta tehdystäsi työstä mallina. Olet aivan uskomaton, kaunis ja ensimmäinen ystäväni...


Akane: Täällä on myös kuvia!!? Olet panostanut tähän todella paljon!

Lïna: Niin...Nuo kuvat ovat yksiä suosikkejani. 'Ei yhtään creepyä, Lïna, ei yhtään...'


Akane: *Halaa Lïnaa* Kiitoksia niiin paljon tästä!♥ 

Lïna: 'OMG, AKANE HALAA MUA. PYSY RAUHALLISENA'


Akane: Kukaan ei ole ennen tehnyt tuollaista minulle, tuo on aivan ihana!♥ Teit siitä tosi kauniin ja olit tosi omaperäinen tuon kanssa! Tuo on ainutlaatuinen joululahja!:)


Akane: Ainiin oli minulla sinullekin joululahja!

Lïna: *Vieläkin shokissa*


Akane: Tässä, hyvää joulua! 


Lïna: J-Joululakki...?

Akane: Niin! Mietin että sinulla tuskin vielä on tällaista kun olet uusi täällä! Toivottavasti pidät tästä!


Akane: Mutta, minun pitää lähteä! Nähdään sitten pikku-jouluissa!
Heippaa~

Lauantai klo: 17:59 

Lïna: Akane ajatteli minua, hän antoi minulle lahjan...


Lïna: Tarkoittaako tämä, että olemme nyt virallisesti kavereita? 


Lïna: *Halaa pipoa* KIITOS AKANE!!!!


Toivottavasti piditte! Kommentoithan mielipiteesi;)

2 kommenttia:

  1. Hih, söpö tarina ^^ ♥ Oli kyllä mahtava loppuhuipennus Linan päivässä! Mää varmaan pyörtyisin, jos joku oma idolini tulisi halaamaan :'D

    VastaaPoista