keskiviikko 21. joulukuuta 2016

Joulukalenteri 2016 luukku 20

Jotkut varmaan tietääkin että mulla on kuvatarina ja sitä voi lukea tuolta ylhäältä missä lukee tarina:)
Tässä pikku tavallaan snek peek siihen jatkoon, hope you like it~


Lunalia: *Puuskuttaa* Olisi kannattanut mennä aikaisemmin kauppaan...


Lunalia: Tässä vastatuulessa on mahdotonta kävellä!


Lunalia: En saanut puoliakaan edes ostettua, koska ihmisiä oli niin paljon!


Lunalia: Joulu on aivan hirveän stressaavaa aikaa!!



Lunalia: En muista että viime vuonna olisi ollut näin kova kiire.


Lunalia: Viime vuonna sattuikin paljon, muutin orpokodista, tutustuin Akaneen, Lïnaan ja...Aldoniin.


Lunalia: Hänestä olisi tosin pitänyt pysyä kaukana.


Lunalia: Vietimme joulun yhdessä. Se oli mukavaa...

Lunalia: Leivoimme jouluherkkuja ja annoimme toisillemme lahjoja.


Lunalia: Muistan mitä annoin Aldonille lahjaksi! Annoin sen itse tekemäni mukin! Hän on varmaan heittänyt sen pois^^"


Lunalia: Mikähän hänet muutti tuollaiseksi. Se tapahtui aivan ykskaks.


Lunalia: Nojaa, sillä ei liene väliä. Hän teki hyvin selväksi ettei tahtonut olla enää ystäviä kanssamme.


Lunalia: Tahtoisin kyllä että olisimme vielä ystäviä. 


Lunalia: Mutta se taitaa olla mahdotonta...


Lunalia: Mitä minä tällaisia mietin!? Onhan minulla Akane ja Lïna! Ei minun pitäisi murehtia Aldonista!


Lunalia: Jos Akane kuulisi tämän hän varmaan löisi minua!"


Aldon: Viime tapaamisemme ei mennyt kovin hyvin.


Aldon: Luulen että et nukkkunut sen jälkeen mitä sanoin.


Aldon: Mutten kyllä ymmärräkkään kuinka nukut öisin, kun vanhempasi ovat murhaajia.


Aldon: Lunalia, mitä unia näet? 


Aldon: Minä näen muistoistani unia. Muistan kun tapasimme ensimmäisen kerran. Olit niin avuton uudessa koulussa ja tulit pyytämään minulta apua. 
















Aldon: Pistit kaiken luottamuksen minuun ja se teki työstäni helpompaa. 


Aldon: Pystyin manipuloimaan sinua helposti. Uskoit joka ikisen asian mitä kerroin sinulle. 


Aldon: Muistan myös viime joulun. Oli tosi outoa viettää joulua sinun kanssasi. 
Jos olisin ollut nopeampi päätöksissäni, sinua ei enää olisi riesanani.


Aldon: Jos käyn toivottamassa hyvää joulua.



Aldon: *Hypähtää alas*



Aldon: *Juoksee ohi ajan nopeudella* Aika pysähtyy.


Aldon: Idiootti, voit itsekkin leipoa leipää, miksi ostat sitä?


Aldon: Teetkö minulle tänäkin vuonna mukin? Vai keksisitkö tällä kertaa jotain hyödyllisempää?


Aldon: Muistan sen kun huusit minulle kesällä, käskit minun pysyä kaukana ystävistäni.


Aldon: Muttet sanonut mitään sinun satuttamisesta.


Lunalia: Tiesätkö? Voisin tappaa sinut siihen paikkaan.


Aldon: Mutten tee sitä vielä, minulla on sinulle vielä käyttöä elävänä.


Aldon: Toivottavasti törmäämme taas. Loitsun voima alkaa lakata...


Aldon: Nähdään unissasi, Hyvää joulua.


Lunalia: Hui mikä viima! Toivottavasti en vilustu!


Lunalia: Mutta tuntuu kuin joku olisi ollut tässä, ihan hetki sitten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti