sunnuntai 4. joulukuuta 2016

Joulukalenteri 2016 luukku 4

Hellurei, neljättä viedään!

Tänään vähän jännempi luukku, nimittäin MYDAY  tai toisin sanoen MYWEEKEND!
(Siis mun:DD)
Olin kavereiden kanssa koko viikonlopun ja me oltiin yötä mun kaverin mummon luona:D 

Perjantaina mulla loppu koulu vasta neljältä ku oli biologian koe jonka varmaan kusin ::) 
Koulun jälkee lähettii sinne mummon asunnolle ja se mummo oli sanonu mun kaverille, että juu lähtee sillo joskus kolmelta junaan. Nii sitte ku oltii jo rappukäytävässä nii se mummo tulee meitä vastaan eikä oo vielä lähteny. Me oltii mun toisen kaverin kanssa paniikissa, että "eii hele, nukutaanko me kadulla?!" Siellä oli myös jotain mun kaverin muitaki sukulaisia. Mut sit onneks se mummo oli just lähössä pois:D 




Sillä välin ku ooteltii että se mummo lähtee pois nii käytiin hakee kaupasta mässyä ja muuta ruokaa. Vitsi että ois nolottanu jos ne ei ois kerenny lähtee ja ne ois nähny mitä kaikkee ruokaa me kannetaan sinne asuntoon::D Sit vaa syötiin


 ja katottiin leffoja. (Katottiin muute Hohto ja Kill Bill)


Oon tosi ilonen, ku mä ite tykkään tositosiTOSI paljon kauhuleffoista. Ne ei ikinä säikäytä niin sillee pahasti, mut mä rakastan niiden tarinaa, juonta ja sit jos se viittaa johonki niinku  tositapahtumaan tai että näin voisi oikeasti käydä. 
Mut niiniin tykkään tosi paljon siitä ku mun kaveretki tykkää kattoo kauhuleffoja:D tosin tyynyn takaa... Mut moni ei uskalla tai tykkää kattoo niitä, nii oon tosi ilonen että mun kaverit tykkää kattoo niitä:) Pitää tosin vaa olla sellanen mikä kaikkia kiinnostaa:D


Sit syötiin taas.
Jotkut tytöt tekee yökylässä manikyyrejä, kasvonaamioita ja ovat tyynysotaa. Mitä me tehään: Syödään nii helvetisti, juorutaan tai puhutaan jotai deebbiä ja eksytään youtuben pimeille teille. 


Sit mennään nukkumaa jossai kolmen aikaa ja herätään siinä ennen kymmentä. 


Ja sit taas syödään (Meidän aamupala)
Okei, oli meillä banaaniaki.


Mitähä naapurit ajattelee ku me räkätetään nauraa nii kovaa:D


Käytiin kattoo IPK vs. Hermes. Mun kaveri oli cheerleaderina tuolla nii käytii kattoo nyt viimein sitä siellä tansimassa:D 


Voi käydä kattoo useemminki jäkistä..





IPK voitti 4-3^^
Kun päästiin mummon asunnolle niin syötiin pizzaa ja katottii leffoja.


Ja sit sunnuntaina tulin kotiin:) 
Tässä kuvia mun tekemästä mustasta college-paidasta:D




Huomenna lähdenkin Kuopioon tuhlaamaan raheja,::)

Heii, mitä mieltä olisitte jos tekisin jonku mun nuken myday/aamu- iltarutiinin? Oisko kiva, kommentoi kenen mun nuken tahtoisit nähdä^^

Ensi luukkuun!~

4 kommenttia:

  1. Kuulosti hieman sanlaiselta menolta kun minä kavereiden kaa ( ei tosin katota kauhuleffoja eikä valvota kuin yhteen..muut nukahtaa niin äkkii) Ihmeteltiin just yks päivä miksei eräät(meidänluokkalaiset) oo soittanu poliisille kun me olaan niin outoja,mutta ei sitä luonteelleen mitään voi xD
    Juu ja tuo nuken Myday-jutska kuulosti tosi kivalta!

    VastaaPoista
  2. XDD Kiva että pidit ja hyvä taidan sitten toteuttaa jonkun kivan myday jutskan:D

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana toi paita! <33 Also alko tekee mieli heseruokaa voi hitsi XDD Mutta ihania noi nukkakuvat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon:) Itekki tykkään tosta paidasta, taidan kokeilla tehdä Aldonillekkin samanlaisen:/

      Poista