sunnuntai 25. joulukuuta 2016

Joulupäivä


Moiii!

Kuvahaun tulos haulle tumblr christmas gif

Kuka muu teistä muuten katsoo Samu sirkan joulutervehdyksen?:D

Mites teidän joulu meni?:) Meillä syötiin paljon, meillä oli kaksi kinkkua! Tosin toisesta tuli höystöpossua....
Sitten saunottiin ja pukki kävi heittämässä lahjat. Mä sain lahjaksi kivat yövaatteet, mummon tekemät villasukat, ihanan muumimukin, suklaata aivan liikaa ja tyntyntyy




PULLIP NANA-CHANIN

Kuvahaun tulos haulle SHOOK GIF


sSiis, olin kirjottanu joulupukille kirjeeseen että toivon Nana-Chania. Mut mun vanhemmat oli sitä mieltä, että en saa sitä ku sain viime jouluna nuken. Kolusin sit koko internetin läpi ja löysin samana päivänä että Torissa oli myytävänä yks. Mä koitin sit epätoivosesti vakuuttaa vanhemmille miks tarvitsen sen. Sit vakuuttelin että voisin maksaa osan siitä itsekin ja vaikka mitä. Vanhemmat lupas harkita asiaa. Muute, pullipstylesta Nana oli sillo loppuunmyyty. Sitä seuraavana päivänä kävin kattomassa oliko Nana vielä Torissa niin EI. Se oli ostettu sieltä ja olin niiiiiin surullinen. Sit annoin vaa olla ja mietin että "Ihan sama, en ois tahtonutkaa!://" 
NoH
Jouluna sit ku avasin pakettaja niin mikäs se siinä.

Kuvahaun tulos haulle OMGOMG GIF

Se oli just se sieltä Torista::D Se mistä sitä oltiin myymässä nii ei ollu tosiaan meistä kaukana. Siillä paikkakunnalla asu meidän tuttuja joten mun vanhemmat pyysi niitä toimittamaan sen samalla ku käyvät meillä, olipa tuuria!XD
Oon tosi onnellinen, tää nukke on nyt (tavallaan) mun kuudes nukke!!

Tyttö oli hyvässä kunnossa, tosin peruukki oli yhtä sotkua. Onneks mulla oli peruukki jo valmiiksi ja silmätkin:D
Mietin etten vielä hommaa obitsua, hommaan sen sitten kun stock-keho alkaa ärsyttää. Ripset täytyy kyllä ostaa, tahdon sellaset pitkät ja tuuheat räpsyripset:D 
Toivon että pidätte loppu lookista!

BTW oon alkanu kuunnella enemmän k-poppia. Mun lemppari yhtyeet on Blackpink, BTS, Ailee ja TWICE










































Neidillä ei ole vielä tosiaan nimeä joten ehdotuksia otetaan vastaan:) Nähdään seuraavassa postauksessa!






4 kommenttia: